Affärer

Idag var jag på alla elektroniska affärer.
Jag frågade vad dom hade för datorer och vilka dom rekommenderade.
Först visade dom mig något riktigt galet, bara för att sälja det dom inte har kunnat sälja, men sen när jag frågar om mac så säger dom:

Ja, det är kanske det bästa för mig (efter mina önskningar!) och då säger dom att dom inte har det inne, och att om jag vill så kan dom beställa!

Vissa affärer sålde inte ens den, men även dom rekommenderade Mac åt mig i slutändan -.-'
Det billigaste som jag hittade var en 12993 och ni kan se dom på pricerunner (glömde vad affären heter).
Sen vill jag också ha en svart dator, men fick veta att dom kanske bara finns i USA :'(

Så det är bara så!!!!



Ja,det går inte som jag vill....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0