Äntligen soffan....

.....Nu äntligen är vi i soffan och ska förbereda oss för sängen. Jag ska till skolan imorgon och då ska det vara tufft för mig, för nu har jag gått och lagt mig kl 3 ellr 4 så det blir att stiga upp den tiden, asså nästan!!!
Stella vill vara uppe och det förstår jag men har man skola så har man skola!!


 

Exakt det jag ville säga, hehe

Jag kan knappt vänta tills att skolan är klar  så att jag kan göra annat än att plugga som en häst!!!!
Det känns så, exakt så, tyvärr!!!!


 
Vi är nyduschade (haha se på bilden)


 och nu ska vi lulla framför datorn ett tag före vi somnar.


Det blev inte så många inlägg idag men jag var verkligen upptagen. Jag undrar hur alla andra hinner med att skriva så många inlägg.


Jag tycker jätte mycket om att blogga och jag hoppas att ni blir underhållna med mina ideér och skämt...





kolla på den här bilden,  hahahahaha

Nu ska jag önska er god natt och sov så gott!!!
Pöss, pöss och vi hörs imorgon
XxxxxxxxxxOooooooo

 


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A - TAZ.BLOGG.SE

Söt blogg=)



/ Natascha

2010-04-07 @ 23:49:07
URL: http://taz.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A - TAZ.BLOGG.SE

Söt blogg=)



/ Natascha

2010-04-07 @ 23:49:08
URL: http://taz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0