Fika

Tack mammsenVi fikar hos mammsen och sen ska vi åka. Nu har det blivit så här att vi äter middag och fikar här varje dag......ops



Det hade jag inte tänkt på.  Min mamma är världens bästa mamma.
Hon hjälper mig så jätte mycket att ibland känns det lite för taskigt mot henne.



Hon känner av vädret ganska mycket som mig men 100 gånger mera om vi kan säga så. Ändå så har hon lust till att laga mat åt oss alla och hjälpa så mycket som hon gör. Hur kan man säga hur mycket man uppskattar det.?
Finns det ord som kan säga exakt hur mycket man uppskatar det och hur tacksamm man är ????





Jag har provat alla dem ord och fortfarande tycker att det saknas ord när man ska säga Tack mammsen du är Bäst!!!
Tycker ni att det fins tillräkligt med ord eller???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0