Frukost

Nu har vi ätit frukost. Känner mig trött. Det måste vara vädret.

Jag älskar djur men jag måste säga nåt som har besvärat mig nu länge.....
Nu vill jag fråga en sak!
Vist är det frid och fröjd när man promenerar ute och tittar up mot himlen eller det vita överallt (menar snö och uppe i norrbotten) Visst är det fint???



Ja, det är fint, men sen kommer små saker som dom:


eller som dom:



som gör det fullt men allt pink och bajs överallt
Det är inte fint , det är äckligt !!!

Det är hemskt att man kan inte ens njuta av sin promenad utan att behöva hoppa hit och dit för att inte trampa på bajs .Eller så måste man titta uppe i himlen för att utvika att titta på gula fläckar överallt.
Jag förstår mig inte fortfarande på det hur kan det vara OK, att det är så här!!!

Jag  stör mig på det!!!!
Jag tycker att man ska ta hand om sina pets lika som vi tar hand om våra barn!!
Tänk er hur skulle det vara om vi tillåt våra barn att pinka i grannens gård eller sätta sig när och bajsa!!!
 Kan man göra så??


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: jag ska till stan :-)

2010-04-05 @ 14:57:08
URL: http://hgustafssons.blogg.se/
Postat av: sannaa

mysig blogg! allt bra:)? följ gärna min blogg också!:)

2010-04-05 @ 15:16:57
URL: http://sannahauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0