Jag kan knappt vänta....

Nu vill jag ha min stång. Ja, vem kan det?
Idag så var det tidigt på skolan, så jag hann jag inte träna. Senare på kvällen ska jag och springa 10 km.
Jag hoppas att jag kan springa för att jag har problem att springa efter maten. Jag kan inte vänta så mycket heller för att jag är jätte hungrig, så jag måste springa ikväll efter maten.
Stella ska och rita ikväll så hon måste välja mellan simning och ritkurs.
Hon är jätte duktig och jag vill att hon fortsätter att rita No mather what!

Hon kommer att bli en stor konstnär!


↑                       
Den har hon ritat!

Idag: Solen...

 

Idag var det bra väder, men från imorgon ska det komma


SNÖ!!!


Jag hoppas att har feeeeeeel!!!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0