Jobb,jobb, jobb.....

Hej, hur mår ni alla där ute?
Jag är trött som jag vet inte vad men jag har sovit bara fem timmar. Jenny ringde kl.10.45 så jag åkte på engång till jobbet. Det är roligt att jobba och tänka på annat  än på skolan.


Jag trivs bra med tempot som vi har på jobbet. Igår ska jag säga var galet runt omkring godisarna. Jagg har aldrig sett tidigare så stor handlande av godis!


colourful-candy.jpg colorful candy image by xraghx

Vi han inte fast vi var tre på plats:)
Vad ska man säga annat än: Ja, det syns på våra ungdomar!


(tänkt er om vi kunde klä oss med det hihi)






Nu ska vi fylla på en gång till och vi få hoppas att det räcker till imorgon men tjejerna sa att det gör det aldrig. Imorgon när vi åker dit så kommer det att vara tomt!


Empty no more candy!!
Hur ska vi då överleva?

Nu ska jag åka men jag vill önska er en trevligt fortsätning på skärtorsdag!


Ja, dt är nu dags för dem som har inte hunnit måla ägg att sättaigång!!


Dags för de små söta påskkäringarna att gå runt i stan!


och för mig önskar jag mig att kunna flyga runt precis så här!
He He He!


Så nu från mig ett hjärtligt-candyt  skärtorsdag!



Å, jag längtar efter att få se stranden som jag ska till om nå vecka......




Jag hoppas att det blir en mysigt kväll åt oss alla.
Puss puss och då hörs vi senare när jag kommer tillbaka!



Ha de!!!


Kommentarer
Postat av: home loan with bad credit

go here for the best mortgage payments around

Postat av: http://promofunding.partners/webinar/

click here for the top mortgage questions available

Postat av: http://www.herbalistic.net

get the top wrinkles around lips info anywhere


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0