Mat

Idag så efter skolan så åkte jag till Sunderby!
Vet ni varför?
 Igår så köpte jag tillsammans med min medicin "Idominsalva",


 men vad jag skulle köpa igentligen är
"Helosansalva"!


Så tidigare idag besökte jag vårt lilla apotek för att kunna byta den mot den rätta men fick för svar :
Du kan inte byta den här du måste byta den från där du köpte den:)
Ja, tjena, och om jag hade köpt den i Stockholm på Arlanda och sen kom jag på att det var fel..... vad skulle jag göra då!



Just nu var det ju en liten sak som inte kostade  mera än 36,5 kronor. 
Tänk er om jag hade köpt nåt som var dyrt, varför kunde dom inte byta det då?
Dom är ju Apotek allihopa.
De sa att dom måste tillhöra samma.... någonting som jag kommer inte riktigt ihåg just nu.
Vad jobbigt det var:(
   (föresten vem tar fel mellan dom två?
Bara jag !!!)


Bara en "dumskalle" som Jag!!!!:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0