Nu så

Jag hoppas morgon dagen ger mig svar på vad jag ska köpa mig imorgon för datan.
Jag är i behov av det så jag måste bara ha en data som är snabb och snygg(sexy) opps evil me!

 

hehe!!
OMG I love this!!!


EVIL (me)
Vad ska jag säga, nu känns de som om hundra ton har satt sig på mina ögon. Jag har inte sovit på två dagar så... ni förstår eller hur?


(jag skrattade jätte mycket, när jag såg detta)

Jag har fått min data men nu ser jag hur gammal den är så nu kommer det att var en till kväll som jag kommer bara att vänta att kvällen ska flyga förbi så att jag kan åka till affären....(menar utan att sova igen)

(känns som om att jag redan köar på den här kön)

Det kommer att vara en till jobbig kväll!

Men, men det är jag, kan aldrig vänta på nåt!!!
Kan ni det kära bloggläsare?
Eh nu tänkte jag vara dum igen, men jag behåller det för mig:)
hehe blir inte nå klokare ikväll inte så nu (försöker att) ska jag säga sov gott och god natt!!
(fem minuter senare är jag uppe igen och bloggar så...)
XxxxxxxOooooooooXxxxxxxxxxxxxxOooooooooooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0