Regn

Tja!

Det regnade men på nåt sätt så var det super mysigt.
Jag och Stella for på stan och gjorde en massa  saker och sen for vi och parkerade hos mammis och for för att promenera!
Det var blött, grått och VARMT!


Förvånad: Ja!!!


Jag har alltid kopplat våren med  den blomman!
Min mormor har alltid haft dem i sin gård, så när jag såg att dem var  framme så visste jag att våren hade kommit!!

Åå, det var varm och det konstigaste var att man kunde Lukta våren!!!!
Har ni haft den känslan eller. Idag så luktade det ute vår och varmt!!!
Jag vet inte hur annars jag kan beskriva den känslan!!!
 
Det känns i luften och man luktar varmt!!!
Jag tror att bara dem som har haft den känslan kan förstå vad jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0