Snackar!

Pratar i telefonen just nu.
Jag och Stella (mest jag) har städat i hela huset idag.

(Bild:Google)
Och jag som är så himla trött..
Jag har träningsvärk i hela kroppen, eftersom jag inte hann med att strecha efter träningen.
Det blir ingen "indisk kväll" som jag och Stella hade tänkt ordna, det skulle bli supergod indisk mat.

(Bild: Google)
Anledningen till att det inte blir är att det kommer bli ganska sent, och jag hade inte alla ingredienser.
Så det blir nog att äta på Thai Garden idag.
Stella kommer säkert att ta Pad Thai igen..
Jag och Stella har ätit jätte många jordgubbar, som var jätte goda.


Bild: Stella

Kram!


Kommentarer
Postat av: jOSSA

sv: ja väldigt, har varit på marknad :)

sjdå? ^^

kram!

2010-04-24 @ 17:47:59
URL: http://josya.blogg.se/
Postat av: Anki

Mums vilka fina Jordgubbar!

2010-04-24 @ 18:37:39
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0