tenta.......

Åter ett till fall........
Så blev det åter ett fiasko!
Bara igen med några poäng så klarade jag inte det...


Jag blev så jätte ledsen att jag grät som ett litet barn, sen efter ett tag tänkte jag att jag är förhellsike, jag är illräckligt gammal, och har gått igenom helvetet och paradiset, både i denna och den andra världen.
Jag har brottats från maffiabossar till döden....Och har överlevt och inte nog med det har jag räddat så många omkring mig.


Har alltid varit där för alla och har alltid klarat allt, och nu kom jag fram till en skola som får mig att känna mig ovärd..
Så jag tänkte sluta gråta, upp med hakan, tänka: Det du kan, kan ingen annan lära sig, genom böcker eller ens det verkliga livet nålängre.
Jag vet att jag inte är den som ger upp i första taget.

Tvärtom.

Nu, vet jag att såfort mina sömnproblem är borta och stresset minskar -vilket jag jobbar ganska flitigt på-  då blir det att jag kommer att förstå och komma ihåg på ett bättre sätt.


Kommentarer
Postat av: Frida

sv; Tack så mycket! Ja, Pirates är värda en tribute lite då och då :)

2010-04-12 @ 21:08:42
URL: http://parentaladvisory.blogg.se/
Postat av: Mamajay

sv; tack =). gjort i helgen da?

2010-04-12 @ 21:31:47
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0