Tråkigt

Jag är så jätte trött, huvudvärk mycket att läsa från skolan.
En resa som väntar, som är mitt i ingenstans pågrund av vulkanen.
Stellas dator dog nu, så nu har vi bara den bajs sakta datorn, som egentligen skulle vara snabb nu.
Men den tog just 20 min på sig för att komma igång.
Igår så bloggade jag sent påkvällen, imorse vaknade jag kl.6.00 och läste för skolan.
Jag hann inte ens träna på morgon, och sen for jag på skolan.
När jag kom bytte jag kläder, och åkte direkt till träningshallen.
Jag sprang 8 km och promenerade 2,5 hade inte tid för nå mera.
Kom sedan hem och duschad, åt sushi och åkte till Richard som fyller år idag!
Så mycket hann jag med idag(ingenting, med andra ord).


Bägge bilderna är från Zakynthos, Stella tog dom.
Duktig fotograf som lyckades med min kamera^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0