Träna

Nu har jag försökt att träna på olika sett men jag hittar inte riktigt mitt sett som kan ge mig den kroppen jag vill ha!
Jag har tränat på så många olika sett att jag nu har tappat räkningen. Jag ska nu prova det sista före jag ger upp poldancing och sen tänker jag bara träna dans...




Det är den enda som jag värkligen inte provat är dans !!!!
Det var en bra ideè



Jag har jätte konstigt kropp. Jag bygger väldigt snabbt upp ganska stora muskler, men jag vill inte ha stora muskler, jag vill ha långa och fina muskler. *


Hon är jätte fin men jag vill inte ha så stora muskler!!!

Att träna ger mig glädje och därför till slut så överdriver jag och tränar ihjäl mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0