Hahahahahahahahahaha

Vad jag har roligt:)
Ja, det har jag......
Nej, det har jag inte men jag klagar inte. Idag så åt vi våfflor, och det älskar jag. Bara pågrund det så blev dem super goda.

Jag måste säga att jag ska äta våffler med Stella imorgon på morgon, och hon ska cykla till högstadiet, nämligen är det hennes första skoldag efter sommarlovet imorgon.
Ja, nu kliver man in i höstterminen, grattis till alla er som börjar skola imorgon, försök göra det bästa av erat skolår, ni kommer att vinna på det.
Jag läste tills klockan var halv nio på kvällen, och sen lagade jag en väldigt god middag, som jag och Stella njöt av.
Nu ska Stella gå och lägga sig, och jag ska gå och plugga lite till.
Så med det menar jag, godnatt och sovgott och lycka till imorgon.


Pusspuss<3




Kommentarer
Postat av: Moa Mildén

hej, du hade kommenterat min blogg för ett tag sedan.

jag var ju en nybörjare då och hade inte lärt mej så mycket om hur man kommenterade och svarade när andra hade kommenterat min blogg. men fin blogg har du med :) hare bra!

2010-09-07 @ 19:59:41
URL: http://moamiilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0