Nostalgi

Jag dagdrömmer om min resa till Japan, jag vill ingenting annat än att åka tillbaka dit och bo där föralltid!
Det har alltid varit min drömm om att åka till Japan. Men nu när jag har åkt dit så  förstår jag varför, det har varit min 'destiny' att en dag få bo i Japan.
Jag kan aldrig någonsin glömma hur otroigt trevliga och respektarande människorna är.
Nu kommer jag att leva 1 år i förväntan om att jag en dag åker tillbaka och bor där föralltid, i underbara Tokyo.
Jag saknar varje detalj som jag sett, hört och upplevt i Tokyo.
Jag förstår inte hur jag har tillåtit mig att vänta så pass länge med att åka till Japan.
Jag sitter nu och dricker vin. Jag stirrar på det svagt skimrande ljuset bakom panelgardinen, och drömmer mig iväg långt, långt här ifrån.
Vill bara önska er sovgott och godnatt, och jag hoppas att varje en av er har en sådan plats som man bara kan drömma sig iväg.
Dröm sött.
XoXooooooooooooooooooh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0