Hemma hela dagen:)

Hej, jag har haft en jätte trevligt dag idag. Vi åt våfflor sen så pluggade jag förstås och sen så blev det sent så vi for ute och åt för att det var bara rätt tid att göra det.
Nu satt jag och pluggade lite till för att imorgon så kommer det att vara en jättelång dag på skolan och jag tror inte att jag hinner att plugga där då. Vi ska ha den sista duggan på tisdag så nu är det bara att bita ihop. Det känns konstig idag i bröstet, känns som om det är någon som sitter på min bröstkorg och vill inte gå ner. Vad tror ni att det kan bero på/vara? Jag hoppas att det är bara nått som kommer att försvinna imorgon. Ja, nu så ska vi se Eclipse. Nu såg jag vad klockan är så jag tror inte att det blir någon film, jag tror att vi ska och sova nu för att jag har jättemycket att göra imorgon. Pöss och sov så gott alla ni där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0