Hi….

Hi, idag så sov vi extra länge för att det kändes bra och  faktiskt nått som vi behövde. Jag tror att vi är nu ganska läs att läsa och orkar inte att plugga mera. Jag tog Johanna och for hos mamsen för att fika. Min mamma är fantastisk och hon kan göra en att känna sig speciellt. Presenterade Johanna till hela släkten idag, stakars tjej.Vi kom vi pluggade lite till och sen lagade vi mat. Pluggade lite till och sen så målade vi naglarna. Det kändes bra. Jag vet att jag kommer att få dåligt samvete imorgon för att istället att måla naglarna kunde jag plugga lite till, men jag tror att jag hade kommit inte så mycket ihåg för att hjärnan blev trött. Just nu så ska jag och lägga mig för att imorgon ska jag tidigt upp och sen ska vi plugga hela dagen. Det blir lång dag imorgon.
Pöss alla ni där<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0