Meteordusch….

The coolest ever!  Efter att vi åt for jag och Stella ut på vägen med bilen, parkerade på sidan, släckte ljusen och tittade upp mot himmeln för att se på alla brinnande meteorerna.Det var otroligt mysigt och vi bara försvann ut i det oändliga. Jag älskar sådana spontana och drömmande kvällar. Jag önskar mig att varje vuxen tog sin tid för att titta lite uppåt i den mest oberörda av människan plats, om man kan säga nu "plats".

Jag var hela dagen i skolan och pluggade, efteråt så for jag och Johanna till Bodypump och sen till Core. Det känns avslappnande för mig att glömma om skolan. Det enda problemet är att det blir super sent och att jag kan aldrig gå och lägga mig i tid. Men nu ska jag ta och lägga mig, jag vet att det är ganska sent men åtminstone 6 timmar kan jag få sova. Jag är så avundsjuk på dem som kan och får sova så länge dem vill. Jag kan bara be att en vackert dag kommer då jag också göra det, sova så länge jag vill och kan. Nu önskar jag er en trevlig fortsättning på kvällen och god natt.
XxxxxxxxOooooooo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0