Min nya dator<3

Hej, till alla där ute, eller vart än ni är! Idag hade jag jätte kul. Först så vaknade jag jätte tidigt men det var de värt, så jag åkte till STIL och tog det näst första Poweryoga pass, sen så var jag på bandet i 1,5 timme. Jag var jätte, jätte nöjd med mig själv. Det är inte varje dag man har så mycket krafter. Sen så åkte jag till stan helt själv och åt frukost/lunch. Handlade min första julklapp. Jag dog av glädje för att jag hittade an väldigt speciell julklapp till en väldigt söt liten tjej <3
Ja, sen så vart det dags för skolan och efter det så åkte halva klassen till Koji för att äta Norrlands godaste Sushi. Vi hade det super roligt för att några av dem hade aldrig ätit sushi tidigare, så det var jätte roligt att se hur dem nästan sköljde ned bitarna med Cola;)
Sen så var det första gången på länge jag hälsade på min mamma. Hon var inte så jätte glad som jag var, jag vet inte vad det berodde på men jag hade inte tid att få höra heller. Hoppas att hon mår bättre imorgon. Hon kan ha varit jätte trött för att jag vet att dem hade jätte mycket att göra dem här dagarna. Jul ni vet, vem har inte mycket att göra då.
Nu vill jag önska er en trevligt fortsättning på kvällen och ta hand om er och era kära.
Sweet dreams<3


Kommentarer
Postat av: mmautildah

fin blogg (:

hur är det?

<3

2010-12-09 @ 10:46:51
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0