nu ska jag sova

Jag har varit på skolan hela dagen. Sen så tränade vi med Johanna och sen så kom vi hem till mig för att stanna över helgen för att plugga för tentan. Nu slipper jag dem två timmar fram och tillbaka på vägarna i det här oväder. Jag såg döden i mina ögon igår då jag var på väg till Luleå. En last bil tappade kontrollen och kom i min väg när vi var på brun. jag körde så  mycket jag kunde på sidan och undkom lastbilen och räked. Sen så tror jag det var en stor metall bit från lastbilen so kom mot mig och nästan krossade  min fram ruta. Jag vet inte hur jag han reagera på allt detta korrekt och så snabbt men jag lyckades att ta mig undan allt detta. Nu ska jag i sängen för att jag ska upp tidigt imorgon för att jag ska jobba. Sov gott alla ni där:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0