13 timmar

Jag kom nyss hem från jobbet. Kan ni förstå jag jobbade 13timmar i streck.....aaah. Jag har ont överallt och är supertrött. Jag kan inte ens tänka. Gissa vad jag ska göra imorgon?


Mmmmmm


Nej, inte det!

Jag och Stella ska lyxa oss på Storforsen på hotellet, vi har bokat spa också, så det blir vår excape från äckel stan! Vi ska bara relaxa och och äta gött och allt detta med fantastisk utsikt över forsen. Undrar hur det kommer att låta på kvällen. Jag tror att det kommer att bli fantastisk sömn vid forsande vattnet! Har nån av er varit dit eller?










Kl 14.00 ska det vara jag och Stella inne och njuta av solen!(bäst för vädret att det blir soligt, annars:()
Jag glömde säga; med glas vin förståss!
Kan inte vänta till imorgon!
Det är bara 12 timmar tills jag åker!!!!!!!!!
Tjoho....

Jag är så trött just nu att jag inte ens kan gå upp från stolen!
Jag måste duscha men jag kan inte ta mig diiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
Jag vill kramas med min älskling och se nån film och sen somna götttttt.
Vad ska ni göra en fredag kväll?


nu till min kompis från Bulgaria!

4estit rojden den Ivane, nazdrave!
Da si mi jiv i zdrav, ot zdrave i ot shtastie da ne se otarvavash!
4estito!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0