16,5 timmar




Jag kan inte tro själv på det, men det är så sant. Idag så väckte min mamma mig med lite oroligt röst:
 Hej, vad gör du, mår du bra eller?
Jag bara: Ja, vad då då har det hänt nåt eller?
Blev lite orolig själv tills hon sa vad klockan var. Jag vaknade kl16.00(eller blev väckt)
Jag vet att all sömn som man hoppar över kommer en dag att fånga dig och ge tillbaka. Min söta dröm skulle fortsätta men jag blev väckt (och det var bra för att jag skulle aldrig somna ikväll) och då skulla jag sova ännu längre!
Jag har inte sovit en enda dag som jag ska, så det visade sig till slut hur detta blev. Jag är inte utvilad än men jag tror jag blir det när jag åker härifrån. Jag kan inte vänta, jag är så förväntansfull att jag helst inte vill tänka på det för att jag inte kan sitta still.
Det har varit en av mina drömmar, så ni förstår att det måste vara alldeles speciellt för mig. Det kan inte heller vara bättre än så för att jag skulle aldrig vilja uppleva det med någon annan än det. Jag skulle aldrig vilja ha någon annan bredvid mig där heller!
Jag har exakt denna person som jag vill och har alltid viljat!
Nu ska jag ta det lung, bara sitta och njuta av det är kvar av dagen. Nu ska vi först käka sen ska vi och fika någonstans. Jag säger: Vi hörs sen!
Ha en underbar dag idag!
Hoppas ni för det lika könt som jag idag!
Pöss XxxxxxxxxOoooooooooXxxxxxxxxxxxOoooooooooooooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0