semester....

Semester men inte för mig:(
Vad ska man säga, jag kan inte säga nåt mera än det.........inte för mig. I år så är det första gången som jag inte kan fara någonstans på semester. Jag vet inte hur exakt det gick så här men det bara blev så!
Jag är ändå ganska nöjd....jag får vara på våran egna PDOL för första gången på fem år:)
Det är nåt, men våra organisationer satsade lite pengar så att vi i år ska få de C artisterna som ingen kan och vet vem de är. Ett band ska jag se och det är Death by april..... yes they are playing på torsdag kväll och sen är det inte värt att offra min tid för att få se. Jag ska festa på PDOL för första gången på 10år!!!
Vad sägs om det?........Super;)
.........
Jag har bara jobbat under den dumma festivalen, men nu ska jag festa och supa som alla andra normala människor.
Just nu lysnar jag på November rain och njuter till max.... Min kompis Slash spelar gitarr, mmmmmmmm.
Det fins inget annat som fyller mitt hjärta så som han gör när han spelar gitarr.
 Jag måste visa er nån dag, alla mina bilder med han och hans fru, min kompis Pearl......problemet är att det finns aldrig tid för sånt som jag vill göra.....ouch. Det är lungt, jag ska hitta en dag där den tid som världen är skyldig mig finns.....heheheheheheh jag en vacker dag!!!!
Vad gör ni på erat sommarlov?
(jag jobbar, men åtminstånde så tycker jag om mitt jobb;))

This is the heart with fire, the rocking heart!!!!heheheheh mitt påhitt...
Kraam!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en toppenlördag! :) vad ska du göra idag?

2010-07-03 @ 02:25:39
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: LOWA

Hoppas du har haft en bra fredag och lördag och att du får en fin dag idag :)

Kram!

2010-07-04 @ 11:42:23
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: DENISE

hur är det idag?:) kram!

2010-07-04 @ 16:44:03
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0