Tankar

Jag har funderat ganska mycvket  idag, över mitt liv.
Hur jag lever det, varför jag lever det så som jag lever.
Jag är så glad att jag jobbar det jobbet som jag jobbar med, för då kan man verkligen tänka.
Jag har kkommit fram till att jag lever ett livv som inte är mitt liv nå längre.
Så jag har mycket att tänka över mitt liv fortfarande.
Jag hoppas att jag kommer fram till vad jag ska göra så småningen, före jag blir klar med skolan.
Det gick som det gickk idag, jag avslutade mitt jobb tidigt, och så sen tog jag en löprunda, som sen ruskade av all irritation och ilska.
Nu är jag lugn. Igen. Och dricker öl, efter min löprunda. Så nu ska vi äta stora vita bönor hos mammsen vi ska promenera hem med Stella och sen ska vi se Hancock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0