Bajs......

Jag mår bajs!!!!
Idag så sågs det att vara hyfsad bra dag, tills nu!
Vi var och promenerade och sen så var jag och handlade för att baka men sen så någon vände på sidan och tog en jävla liknande recept och jag blev tvungen att springa som en idiot fram och tillbaka till mat affären för att jag trodde att jag hade glömt en massa produkter. När man vet att man har handlat klart och att man har allt förberett så tror man inte att man kan ha missat nå mer. Så jag läste en rad och förberedde och sen läste jag lite mera och upptäckte att jag hade glömt lite till saker så jag bad min systers man att komma med mig till mat affären för att handla två gånger!
Jag nu är jag piss arg!
Hur kan man inte vara det!!!!
Det är bort kastad pengar, tid och nerver!!!!!

Det jag ville baka var bra och enkelt, men nu är klockan 21.45 och jag kan inte börja baka nu!
Jag tror att dem här dagarna alla går på mina nerver och irriterar mig som bara kan. Jag orkar inte prata eller vara med någon nå längre. Det känns som om jag behöver dra mig undan för att få bort dem känslorna. Jag tror att jag kommer att må bättre när jag börjat jobba och vara för mig själv. Nu tror jag att jag inte har nå mera att säga till er(dem få som läser min blogg!!!!)
Jag tycker att min fredag är förtörd och jag vill absolut inte att förstöra eran så jag ska önska er sov så gott och vi hörs imorgon!

 

Det var dem jag skulle baka!!!
Mums.........  eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0