deppresion

Jag vet inte vad som händer men jag är jätte depprimerad.
Jag orkar inte ens tänka normalt. Jag tänker: eh, vad än som händer!!!
Varför????
Jag mår så dåligt att jag vill inte ens prata med någon. Om jag kunde försvinna just nu och komma tillbaka när det är över så skulle jag ta det framför allt detta just nu att "deala" med problemet....
Orkar bara skriva skit och skit och ännu mera skit.
Gissar att det är så man känner när man känner så!
Förstår ni eller?
Jag gör det och jag skiter i om ni gör det!!!!
Skit, skit, skit!!!
Vad jag är vältalande eller hur. Nu skriver jag också korekt med dem minsta stavnings fel!!!!
Änligen någonting positiv!
Jag har ingenting mera att säga , ändå så är det ingen jävel där ute som läser det jävla skräp jag skriver!


I guess this is my fucking bad day today!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0