drömhuset

Ja, kan säga så här;
På måndag så köpte jag mig min drömtomt, idag upptäkte jag mitt drömhus.
Imorgon efter jag skjusat Stella till skolan ska jag till banken för att se hur jag ska göra med det jag har tänkt göra.
Jag vet bara att det finns inte någonstans i världen med bättre läge eller plats som detta huset har. Jag är inte intresserad av själva huset men dem har en sak som jag kan behålla som kan ge mig glädje resten av mitt liv. Jag vet inte om jag kan sova ikväll. Jag längtar tills imorgon som jag aldrig har längtat till något för. Jag vet inte varför eller hur men just nu så händer det dem mest efterlängtade sakerna i mitt liv, saker som jag har aldrig trott ska hända mig. Jag, jag har inga ord. Vem kunde tro det.......ja, inte jag, jag hade förlorat förtroendet för mig. Jag tror att jag har haft dåliga män i mitt liv som har varit rädda för att (om) jag lyckas i mitt liv så skulle dem förlora mig så dem har alltid hållit mig i skuggan och aldrig har haft möjlighet att göra dem saker jag har önskat mig eller viljat göra. Nu i år när jag äntligen blev av med alla idioter som krävde så jävla mycket av mig (konstant att dra upp dem psykisk som t ex. du är bäst älskling, du är den enda jag älskar så jätte mycket, eller det finns ingen som dig!!!!!)Jag är spyless!
Nu har tiden för succé kommit och det känner jag med varje dag som kommer och går.
Jag gör succé var än jag går och vad än jag gör.
Åtminstånde mina nya och gamla kompisar i USA tycker det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0