Eclipse

Hej allihopa!
Nu snart, kl.21.00 så ska jag och Stella åka till stan för att se Eclipse!Så spännande!
Jag håller på att lyssna på ljudboken, första boken(om jag kunde drömma) och tycker också den är jättebra.
Tycker också boken är bättre än filmerna, men det blev ju som en stor skillnad, då man kollar på första och andra filmen det mycket bättre kvalitet och så.
Nyss duschade jag så nu ska jag bara ta och äta och fixa mig, så att jag blir fin(are)(hehehehhehe) ;D


Ååååååååååh!Jag längtar!;D


Kommentarer
Postat av: Sandra<3

Jag var och såg den fasst inte så sent på kvällen och jag tyckte den var jätte bra!



Vad tyckte du?:)

2010-07-01 @ 22:38:59
URL: http://giveusfive.blogg.se/
Postat av: elin

jag tycker inte alls att twiligtböckerna är bra. DEt är så mkt "rädda bella" i dom. Jag läste ettan och tvåan och sen försökte jag på trean men det fick inte. Och jag kunde inte ens ta mig igenom andra filmen så jag förstår verkligen inte hur folk kan gilla böckerna o filmerna XD :)

2010-07-03 @ 20:34:09
URL: http://majzkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0