Exameeeeeeeeeeeeeeeeeen;D


Japp idag är det Stellas examen!

Tjohooooooooooo!
Vet ni vad det betyder?(allså nu när jag inte går skola heller)
Jag kan sova hur länge som hälst....JA, YES, DA, SI, KOMPRENDE!!!!
Vi vaknade tidigt, vi gjorde oss klara i tid och mammsen kom och hämtade oss så vi for till kyrkan.
Precis som varje år när Stella kommer så samlas alla runt omkring henne och beundrar henne.
Det njuter jag till 100%. Jag tror att det skulle alla mammor göra....eller hur?
Vi tog massor med kort och sen så kom vi hem sist av alla.
Faktiskt så gör vi det varje år. I år så tror jag var sista gången för att jag tror inte dem kommer att vara i kyrkan nästa år.
Men man får tacka får årena man kunde och hade så kul, med alla från skolan. Jag ska ladda alla bilder snart men nu ska vi till stranden, bara för att åka nercabbat och känna vinden i vårt hår så att vi får den fina sommarlov känslan;) hehehehehehe
Sen ska vi och fika med familjen på vår favvo plats. Jag är så glad att jag har inte visat det får ingen så att det kan fortfarande vara familjens examen plats!
Nu ska jag dra för att jag ska nercabba!Tjoho.....!



Kommentarer
Postat av: Me

Wow you 2 are hot.I wish I could understand what has been written but I can almost tell. what is the black dot on Stellas Nose? Love you both O

2010-06-12 @ 23:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0