Hur fega är inte män?

Jag var nyss på sjukhuset och såg en otroligt vacker, gudliknande, lång, sportigkropp, liten stjärt, lite långt mörkt och vågigt hår..Och det bästa av allt, han var grek!
Jag fick reda på att han var grek eftersom att han snackade grekiska med sin kompis.
För mig får det vara lite långt, mörkt och vågigt hår.
Jag älskar att ta i hår, hahahahha!
Ja, jag och Stella var påväg gående mot honom, och då tappade han hakan rejält.
Och han visade det också, ordentligt.
Jag och Stella valde våran lunch och satte oss och åt.
Han och hans kompis satte sig några bord framför oss.
Han satte sig vändd mot mig så att vi skulle ha ögonkontakt.
Jag kan säga såhär: Jag räknade upp till 37sek, och han stirrade fortfarande på mig, utan att vika undan blicken eller att blinka(!).
Detta hände inte bara en gång, det hände under hela timmen som vi satt där.
Jag funderar fortfarande..
Om man stirrar sönder på någon varför fan går man då inte till den personen och frågar om telefonnummret, eller någonting?Som då får igång konversationer?
Hur fega är inte män!?Varför turs dom inte lite mera!?
Om jag var lika intresserad som han blev, så skulle jag gå fram, lämna telefonnummret och säga:
Ring, du kommer inte att ångra dig.
Men, jag är kvinna, och jag tycker det är jag som ska bli förförd.
Men ska inte bädda för män som tycker att dom är kvinnor och att dom istället borde bli förförda.

Han såg exakt ut som Sakis Rouvas, och han hade som hans hår.
Så ladies:
Om ni är ute för nått sånt, goooo too..
THE HOSPITAL!!
Jag skulle kunna vara hans patient för alltid.....
Det är exakt min smak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0