Midsommar =D

Idag vaknade jag helt stressad eftersom att jag inte skulle hinna det jag ville hinna med.
Jag hade en eeenooorm huvudvärk.
Jag och Stella åt sedan frukost på altanen som var så himla trevligt, varmt och skönt.
Efter det åkte vi till stugan (som, som småningom kommer vara vårt enda hem..).
Det var så trevligt, båda jag och Stella städade och gjorde iordning för att vi ska sova där imorgon.
Det var så trevligt  där vi solade, vi städade, vi drack, vi skojade, och hade allmänt trevligt :D
Folk runtomkring oss hade det bra och firade midsommaren.
Allt var så vackert när vi städade upp och fixade fram alla blommer, stolar och bord och sovrum och badrum.
Det blev jätte mysigt.
Så imorgon när vi vaknar ska vi packa alla väskor och allt, och ta med oss allt det vi behöver så att vi ska inviga platsen.
Vi ska sova där för första gången.
Vi hade en jättetrevlig midsommar, vi åt, drack och hade jätte trevligt hos mammsen.
Hoppas alla ni får en jätte trevlig midsommar
och vi hörs imorgon.




HAHah Mommi disliked a thing she saw at tv ;D




Haaaaahahahha ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0