Sover..

Hejhej Stella här!
Mama sover så jag tar och uppdaterar litte åt henne :'D
Jag har så hiiiimla ont i min hals så jag tror det är för att jag har pollenallergi, björkpollen alltså.
Mina ögon är trötta, min hals svider, jag är täpp i min näsa...och värst av allt, JAG HAR SÅ PÅ SOMMARLOV!?
Riktigt synd faktiskt!
Men jag ska ta och lägga in bilder från examen iaf =)

Jag

Hands up, my class is cooler than yours (;

Haha, Susanna e så himla gölliIIIIIII!,<3';D

Löve u!

Haha, dissa mejj, men ser ni hur jäkla söt Emma ser ut?!<3

Vi tar kort haha, ser ni hur intresserad jag ser ut, tp helt hysteriiisk...xD

Fanny försöker, att förstå hur man tar kort..

Vi bråkar om kameran och domaren(rosen) sitter på graven xD

Jag vinner fighten och Fanny står och ser sur ut..:(

Söta mama och droogade jag, hahha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0