Underbart

Jag och min släkt, jag var och fikade med dom på en fantastisk plats.

Dom hade egentligen stängt, men dom lät oss fika, vilka underbara människor.
Satt och njöt av solen ett tag medans resten av släkten sprang runt, det finns mycket att se där.
Mammsen och Bengt ville bjuda för skolavslutningen.
Vi for och grillade hos dom, och det är alltid lika trevligt hos dom.
Jag njuter varje gång jag är hos mamma, även om det låter patetiskt.
Jag måste säga att jag känner mig väldigt dåligt, jag känner mig utan krafter, trött, svullen i ansiktet, täpp i näsan, blodsprängda ögon som kliar.
Idag somnade jag på soffan i ett bra tag.
Jag vaknade bara ibland av ett högt ljud, och jag somnade om direkt.
Det brukar jag aldrig göra.
Jag och att sova på soffan, det händer aldrig.
Imorgon blir det jobb, och Stella och jag mår dååligt så vi ska sova snart.
Det blir att blogga+ att läsa bloggar.
Jag och Stella låter som att vi är förkylda, men vi är bara allergiska.
Ciaaaaaaaaaaaaaaaaaao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0