Me

Jag ska imorgon promenera tidigt på morgon ... efter jag jag lämnad Stella säkert.
Å jag ville prata om Japan jag också men Foki gör det super bra så jag bara tar och tar. Det har varit min dröm att åka

ditt:
 


och att lära mig deras kultur och att klä mig som de och att så småningom bli en som de är. Ja, men nu kan jag bara lutta mig back och lära mig av Fokis erfarenhet som hon utöver på plats, så jag kan också bilder och extra information


kanske gifta mig här eller göra ett sånt tatoo
 
eller bara så kan man bara drömma sig iväg

eller lära mig uttöva ett kamp sport från grunderna och bli ett mestare i det



(och mitt ansikt utrikt):

Oj då...... Villl drömma mig iväg

komma här och här
Oj nu var det ganska mycke.... Puss puss vi hörs snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0