nu kl är.... wattttttt oh my ..........



vad dem var fina eller hur? fransk baby bara Fransk. Jag älskar Fransk.... Å jag saknar Bulgarien och mina kompisas som säger; kom igen Katia nu ska vi ta några timmar hos vårat faforiter.... Ja, det betyder att man går till frisör eller till manikurist, så att vi spenderar några timmar med varandra med att snaka shit förstås om alla andra och oss förstås. Det är det mest roligaste då vet man var man har alla(glöm inte vad jag har sagt, att jag drömmer om en annan värld, men just nu vi lever i den här värld så jag måste vara ett med alla andra för att inte vara sårad) och var man själv är. Å jag saknar att vara nån i min sälskap. Här är jag bara en till utlläning som  kan inte prata svenska......... men inte i alla andra länder som jag åker till Bulgarien, Grekland, USA, England ,France och många andra....... skåll


jag är så glad när jag pratar med han. han är värkligen mitt allt och mitt som Jag har ventat på. Vet ni ni kommer (om ni har inte redan) sagt till nån för att inte såra den; du är min allt !!!
Men ni ska veta eller ni har vetat bättre än så här. Jag har tyvär ljugit många med det men det enda orsaken till varför jag har sagt det var till att jag ville så jätte gärna tro själv på det så jag sa det om och om och om och om och ni fatar.... det blev för många gånger . Men nu den här gången har jag inte sagd det till han jah säger det till er här och han vet inte om att jag bloggar och kommer inte att få veta det heller. Jag är jätte bra på att behålla hemligheter. Ingen av mina ex kan någonsin säga att de känner mig för att jag kan bevisa att de inte har det blekaste ideen vem jag är. (hihihi) Jag tror att visa har börjat att ana nåt vid deta tillfälle. (ops jag är ond) Ingen av mina ex eller nån som jag känner kan dena blogg så ...... det är grönt!
 Nu ska jag i sängen det börja bli gaska sent så sov gott mina älsklingar <3


Puss Puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0