Ont

Jag har enorm huvudvärk. Det är från vädret jag vet det men faktumet att det gör ont kvarstår.!
Hur mår alla?
Stella hade försåvit sig idag, och just nu ringde hon för att jag skulle lämna nåt till henne omgående hennes skola så jag var tvungen att åka fram och tillbaka.

Nu har jag en till problem, nu när jag vacknade så saknar jag tv.
Jag har sagd upp alla tv kanaler men har sparad bara en Bulgarisk musik kanal och idag är den också borta.
Jag hade en Här som dirigerade om mina saker som kablar (jag hatar kablar) och alla boxer,radio, dvd m.m. Där bland alla de så fans det ett box som styrde sateliten men han sa att det behövdes inte nå mer att den andra box som jag hade skulle fixa det själv. Ja, nu den andra boxen gjörde inte sitt jobb så blev jag utan den enda kanal jag hade kvar;(
Bo-ho!!!!!




ska man till rymnden för att fyxa det eller finns det hjälp här på jorden?



min frukost blev espresso och masarin.Kanske inte så jätte nyttig men gott vart det!

Jga känner mig som de...

 


jag kan vänta ute i skyllan för att få min kaffe och kaka. Bara jag få det jag vill, resten kan gå hur som hellst..


 Ja, nu ska jag ta och göra mig klar för skolan, sen ska jag snabbt hem och byta om för jobbet. Det blir några timmar det.


Det är jag men hemma.På jobbet går det snabbt och det är det som jag äklskar med det jobbet att man sitter inte på fett arslet.



Men den arsle blev nästan fint. Jag letade efter en som var plattat av soffan men det fanns inga  bo-ho

Min kommer att vara en sånt platt om jag sitter lite till i soffan....

hmmmm på tall om det så letar jag efter en stor bekväm soffa, kanske en sånt här


det var inte dåligt, undrar vad det kostar?
Puss, puss nu... hörs sen då!


Kommentarer
Postat av: Maggie

hahah ja gör det fan :p säg till om det funkade sen.

2010-03-31 @ 13:11:44
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: Maggie

:D bra

2010-03-31 @ 13:26:11
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0