Telefon

Altså, jag satt mig med mat framför datan och tänkte skriva lite så ringde det ett man för att göra ett undersökning och tog hella halv timme.....
Jag blir stört på sånt......blir inte ni det eller?
Hur bra eller dåligt vi har det i vården, nu hade jag mina synpunkter men att det ska ta så jätte lång tid att fråga och svara var onödigt.
Ja, Stella är och trännar så jag skulle läsa och skriva men nu har jag andra tankar så nu ska jag vara framför datan lite , ville kolla lite flyg bileter sho-ho!
Det är bara det som håller mig uppe, när det är borta så vet jag inte  länge!

Vad häftigt att fara lite på semester med och bara kopla av.inte tänka på vad hon eller hon tänker om mig eller vad snakar de för shit om mig eller , jag tror att ni fatar
 
Det kan lika väll vara mina föter på min inkommande semester,hihi

Å, vad härligt det skulle vara och med en sånt i handen

Mmmmmmm vad säger ni a?
Super!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Härliga bilder!

2010-03-30 @ 23:59:11
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0