09-10

År 2009 så..
Vad hade du för hårfärg - blont,,
Hur lång var du – 1.65
Vem var du kär i - dedu
Hade du nån pojk-/flickvän – jooo
Vad brukade du göra på fritiden – Umgås med min familj, gå uut och gå, ha roligt
Vilka umgicks du med – Stina, Pernilla, Åke, min klass och min familj
Var allt bättre då – Nej
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Bara på ett kort besök
Har du förändrats –Massor

Nu:
Vad har du för hårfärg – Svart
Hur lång är du – saaamma skit..
Vem är du kär i – den som jag alltid varit kär i...(inga nykomlingar kan någonsin värma mitt hjärta, i sånna fall är det bara skådespeleri)
Har du nån pojk-/flickvän -  jepp
Vad brukar du göra på fritiden – Just nu försöker jag ta igen sömnen... 
Vilka umgås du med – fortfarande mina kompisar och min familj
Hur ser du ut -  Bättre än någonsin 

Har du:
Kysst någon –  Jajamensan(unpleasent thought) 
Sovit brevid någon med samma kön – jaaaa
Sovit brevid nån med motsatt kön – jaaaaa
Slagit ner nån –  absolut
Ljugit för en bra vän – Aldrig 
Svikit någon – säkert...

Vem:
Skrev du senast till på msn – de kmr jag faan inte ihåg, det var så pass längesen...
Kramade du senast- Min älskling
Sov du hos senast – Hem ljuuuva hem 
Vill du vara just nu - Min andra älskling 
Ringde dig senast – Min svåger 


kram!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0