6.30....

Ja, det var tidigt dag idag. Vaknade och åkte snabbt till jobbet för att jag var nästan försenad:)
Sen tänkte jag inte mera än att bara hinna till jobbet så jag åt ingenting. Visst kunde jag ta rast men det kändes inte nödvändig så jag hoppade över det. Nu är kl 16. 53 och jag kan säga att min mage svälter stort.

Jag kände det först nu när jag lagade maten att jag hållde
 
på att svälta ihjäl. Vad ska man säga; som man bäddar får man ligga, visst?

Vi skulle läsa med min klass kompis men hon bestämde sig för att åka hem, och hem är 500km här ifrån:(
Ja, jag måste göra det själv och jag hoppades på lite hjälp men, men vad ska man göra.
Nu är det snart dags igen: TENTA period!
Det blir ganska mycket den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0