Bästa resan någonsin!

Ah, jag har knappt ord om den kortaste längsta resan.
Vi hade inga planer om resan när den först började.
Då jag kom första dagen, duschade jag och så åkte jag på en
 gång för att äta på en av mina favorit resturanger, Sumo Sushi!

Då åt jag gott, och det var väldigt efterlängtat.
Men kanske inte lika efterlängtat som det som jag åt dagen efteråt!
Jag åt.........


Dungeness crab barbeque style!!!
Det är min absoluta favoritmat!!Det finns ingenting som överstiger det!
Speciellt när man doppar köttet i det smälta smöret!(syns på bild 1!)

På bild 1 på den lilla tallriken finns det något som ser ut som krabba, men egentligen är det min andra favorit som följde förut med målet men nu går det bara att beställa på sidan.

Det är coconut shrimp..mmmmmm!
Det räknas med till den absoluta favoriten!

Sushin..
Hamnar på andra plats på prispallen.

Cherry blossom, det är softshell crab som är hackad och inlindad i avocado slices (;
Yummie!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser läskigt ut! :O

2010-05-07 @ 20:21:17
URL: http://pussparumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0