God natt

Jo, min allergi tar död på mig.
Jag är så himla trött, mina ögon stängs och klockan är bara 22.30.
Det är nästan omöjligt att känna så vi den här tiden(för mig).
Nu har Stella kommit tillbaka.
Ja har pluggat och fixat småsaker, så nu ska jag bege mig till sängen.
Jag lovade er att logga in, så nu har jag gjort det.

Till min söta kompis Alexandra du är så himla söt du med!
Det är så jädrans härligt att ha någon som verkligen kikar in och kommenterar och är så himla gullig, man blir jätte varmt i hjärtat, det är så himla trevligt och man blir verkligen på topphumör när nån beter sig lika fint som hon gör.
Tack Alexandra!

Stay tuned!För imorgon så tar jag med mig kameran och dokumenterar allt det som vi kommer att göra, jag lovar det kommer bli roligt!

Sovgott, ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi jag kikar alltid in när jag är vid datorn :D



Åh gud så snäll du är:D Blir verkligen hur glad som helst. Riktigt sött av dig <3 Så kul att gå uppskattning för det man gör. Jag är bara ärligt. Jag gillar din blogg jättemycket plus att du är en supersöt och snäll tjej:)



Jag hoppas du får en toppendag och ser fram emot bilderna som kommer upp från idag sen:D

2010-05-21 @ 08:50:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0