Indisk mat..

HJag har blivit helt galen i Indisk mat, jag har själv försökt göra chicken masala, men det blir aldrig som den dära maten jag åt i Las Vegas.Indisk mat är en av de godaste matsortena man kan ha att göra med.
Jag älskar krämiga chicken masala och den ljuvlig.
Och deras underbara mango-yoghurtdryck
En till maträtt som är tillverkad av spenat och kanel som smakade underbart, om man beställer den lite starkare blir den fantastisk.
Då passar det också in med mangodrycken.
Dom har en lite speciell pita-bröd med persiljia och vititlök, som gör all denna mat ännu större upplevelse.
Det är fantastiskt hur dom kan kombinera sina maträtter.
Med så lite blir man mätt och då håller det länge.
Jag vill absolut hissa det Indiska köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0