Hos mammsen :D

Jag satt och läste och precis då jag började koncentrera mig så mammsen ringde och sa att maten var klar och att vi skulle äta om en kvart.
Ja, ni förstår. Jag packade och åkte till dom för att samlas och äta  Vi har haft underbar tid med familjen. Det har vi alltid i för säg men det är roligare varje gång tror jag.

Nu är vi klara och vi spenderar flera timmar runt bordet.
Klockan är nu 22.19 och jag ska skynda mig att skriva så att jag kan gå och lägga mig för att imorgon så jobbar jag kl. 06.30 och sen ska jag försöka att koncentrera mig jätte mycket för att kunna läsa för att ta min tenta på måndag!

Det är inte lätt, men den fråga när är det lätt och för vem?
Jag har jätte tuffa veckor framför mig så jag behöver allt vila emellan som jag kan få. Nu sitter Stella bredvid mig och pratar med Therese så jag vill slutta blogga nu för att hon kan få prata med henne och jag kan få gå och sova nu.
Älskar er alla och ta hand om er. Söta drömmar hör ni och gör inga dumheter som jag inte skulle göra(;
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0