Min lilla praktikant!

Varför jag inte hade sovit idag, var för att min dotter Stella var praktikant på ett bageri!
Jag skjutsade henne kl.04.00 dit.
Flrst efter det somnade jag till kl.09.00 det tog också 1-2 timmar tills jag somnade.
Så jag hade tänkt att vi skulle fika räksmörgosar som hon hade gjort, men istället kom hon ut från bageriet med en stor kartong!
Jag frågade om hon ville ha räkmacka, men hon sa att det räckte med det som hon hade med sig.
Jag ringa mammsen, och sa att hon skulle sätta på kaffe, och förbereda sig på "Fiiika-timeee".
När vi öppnade kartongen så såg vi, den mest vackraste rosa prinsesstårta!
Hon hade dekorerat den så jädrans fint, och inte tala om smaken...
DEN VAR GUDOMLIG!!
Jag är laktosintollerant, men jag åt som en galning.
Jag har aldrig ätit godare prinsesstårta!Det säger jag inte p.g.a att hon är min dotter utan jag menar det verkligen!




Stellas mumselimums-tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0