OLW's tävling: Sex & the city 2

Jag förmodar att alla ni där ute, kan och vet hur mycket man brottas med dom extra kilona man har.
Jag vet.
Jag har brottats och jag brottas fortfarande.
Jag går, jag tränar och jag bantar.
Men nu, ska jag säga till er som gör samma sak som mig:
Att man ska ha en dag i veckan, ledig från allt sånt.
På mina fria dagar, ser jag till att lyxa mig,
allt jag önskar mig ser jag till att jag får.
Då brukar jag äta de alldelles för goda OLW chips.
Och nu efter deras sensationsnyhet, att dom har ugnsbakade chips, så kan jag knappt vänta tills min lediga dag kommer.
Så att jag njuta med min alldeles egna påse med ugnsbakade chips, bredvid mig, ensamma.. i min stora soffa..
Jag kan tänka mig smakexposionen av denna smak i min mun.
Kan knappt vänta..kan knappt vänta..
...
Låt mig få smaka....O......L........W....


                                                       
                                                                                

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du sover gott fina du :D <3

2010-05-19 @ 23:55:15
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0