Plugga

Idag så satt vi hela dagen och pluggade, jag är så tacksamt mot mina två kolegor för att verkligen förklarar allt för mig, så förstår jag bäst, när dem två förklarar. Idag var det sista dagen med lektioner nu är det bara tenta plugg. Äntligen vill jag säga men samtidigt så är det tråkigt att sluta träffa mina kompisar som jag fick från skolan.
I år så vill jag jobba med nå konstigt, så jag tänker fara till Stockholm och jobba juni där. Jag har fått jobb från juli men vill helst vara borta juni. Jag kanske är helt borta från Sverge men det vet jag inte om jag vill, med det finns chance till det. Jag är splittrad i år och vet inte vad jag vill göra exakt!



Vad ska ni göra?



Nu ska jag plugga lite för att imorgon blir det skoj.
Vi ska fira vor kompis, så vi ska ha kul med klasen och då ska vi inte plugga, förstås!
Då vill jag utnyttja stunden för att plugga nu så att jag ska slippa dåligt samvete imorgon.
Men vi hörs snart, gå inte iväg;)))


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack så mkt fina du desamma:)



fin bild:D

2010-05-20 @ 21:04:40
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0