tenta....

Hej, sorry för min dåliga uppdatering men jag läste hela natten och sen fick jag ett allergi anfall men behövde åka till skolan ändå!
Jag behövde öppna fönstret och sticka ut mitt huvud för att inte somna på vägen till skolan. Det är en dålig kombination, allergi med sömnbrist;(
Ja, jag måste säga att när jag kom fram så upptäckte jag att jag hade glömt mitt "kår kort" så det var nära att dom inte tillåt mig skriva tentan. Jag vet inte vad som hände sen men sen så sa dom ingenting och tillåt mig bara så där att skriva tentan.
Haha det var bara ren tur. Men tentan hade uppgifter som jag har aldrig ens hört talas om. Det var inte bara min åsikt utan det var andra som höll med mig.... Jag kontrollerade alla 5 tentor som jag har hemma och våra föreläsningar men hittade inte sånt som kom upp på tentan.
Kan dom göra så eller?
Jag vet inte om jag har klarat det men jag hoppas åtmingstånde:)))
Nu är jag så trött att jag håller på att kollapsa.....
Jag måste sova nu så jag kommer att önska er god natt och sov så gott!
Jag glömde att berätta en sak, igår när jag satt och läste i köket hade jag öppnat fönstrarna för att lyssna på vädret (jag kunde gissa att det skulle åska;)) och då började det att åska och ös regna. Det var så romantisk, vackert och förtrollande att jag ville dela det med er.Jag brukar lyssna på när det regnar och åskar så jag upptäckte en sak, jag vet inte om det är så men det är varje gång jag lyssnar. Fåglarna sjunger och kvittrar som vackrast just då.... Det var så fantastisk att jag njöt av hela mitt hjärta. Nu ska vi sova, jag och Stella.
Pöss, pöss (det ska regna ikväll med;)))

Kommentarer
Postat av: agnes

tack för fin kommentar!<3

2010-05-18 @ 13:02:14
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tänkte bara säga att jag har en till ringtävling nu! Bara att kommentera Emmelist Javisst så är du med :D

2010-05-18 @ 14:40:27
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0