Tråk, tråkmåns har jag blivit väll

Vem sitter uppe en lördag kväll och pluggar ekonomi, ingen som jag känner iaf..
Det är bara jag, tråkiga jag..
Vad ska man säga, för att vara fin ska man lida pin-för att sen få tjäna mina miljoner.
Jooo, vädret höll med mig så det var lika tråkigt som jag hade det.
Men vem fan orkar läsa något sånt tråkigt som jag skriver nu 2min över 12?
Ja, inte jag då iaf!
Drf ska jag inte skriva nålängre om sådana dumbosaker.

Jag vet att alla ni har sett melodifestivalen, så vilken låt tyckte ni var bäst
Jag har varken sett eller hört någonting, så jag får lita på er.

Vi hade loppis här idag, som jag förståss missade.
Hela min familj och släkt hade kul och åkte hit och dit, utan mig :d
BOHOHOHOHohohohHOHOHOH Stackars mig, min hjärna kokar!
Jag har studerat sen jag kom från promenaden som då var kvart i 1, och tills en timma sen d.v.s klockan 23.00

Min hjärna sa snälla sluta, jag orkar inte!
Tillslut började jag undra ifall jag kan/kände igen det jag läste, när jag hade läst en och samma sak hela dagen.

Xoxoooooooohhh!<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej på dig med!

Åh tack så mycket :) Kram!

2010-05-30 @ 01:33:17
URL: http://sandraahallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0