Ute och gått

Idag har jag och mammsen varit ute och gått, som vanligt så var det jättetrevligt.
Det vart ganska sent igår, så det var jobbigt att gå upp tidigt.
Sedan bestämde vi oss för att kolla runt på hus, skriver om det i nästa inlägg.
Då tänkte vi att vi skulle åka på ett fik, men fiket är lite speciellt, eftersom vi- jag, Stella, Nicole, mamma, Bengt, Julia och Richard- åker dit på examensdagen+ att det är typ som en bondgård.
När vi(den här gången vart det bara jag, mamma, Bengt och Stella) var påväg dit så visade det sig att fiket och bondgården var stängt, men dom sa att dom skulle ha öppet på examensdagen!
Sedan åkte vi hem till mamma ´och kollade på tv, och tiden flög iväg.
Klockan vart kvart i 5! Vi hade tänkt grilla, baka och se på film, men det vart ju för sent!
Så jag och Stella åkte på affären och handlade, då kom också mamma och Bengt dit.
Så tillslut vart det att vi skulle äta hos henne :D

Såhär får man iiiinte lära sina barn att äta, hehe..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0