våren är otrevligt...........................

AAAh skulle våren vara otrevlig eller det kanske är trevligt..
Men nu är det iaf sommar, och jag har mitt första allergi anfall, this morning!
Asså jag räknar inte med gången då jag klippte gräset för då var jag själv skyldig till det.
Idag när jag vaknade  så rann det från näsan och ögonen och jag nyste som en tok.
Och jag väckte Stella, så stackarn sa: Prosit mamma...
naaaaaaaaw
Egentligen så skulle jag vara allergifri men jag har fortfarande allergi, bohoho!
Jag har ju gått och tagit allergispruter i 3 och ett halvt år(hypotens..spruter..)
Så ööhh..nu ska jag åka och ta min sista spruta för allergin men jag är endå inte fri från mina besvär ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0